انجام مزایده واگذاری شهربازی کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس، شهربازی کرمانشاه از جمله موضوعاتی است که بارها و بارها در رسانه‌های مختلف بدان پرداخته شده و البته همیشه صحبت بر سر این موضوع بوده که اغلب قطعات و وسایل این مجموعه تفریحی ممکن است فرسوده و خطرناک باشند.

استاندارد بودن یا نبودن وسایل شهربازی، لزوم تعویض و نوسازی این مجموعه، نظارت مسئولان مربوطه و آزمایش فنی قطعات از جمله مواردی بوده که در رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری فارس استان کرمانشاه بدان پرداخته شده است.

در این گزارش باز هم به شهربازی کرمانشاه پرداخته می‌شود، اما این‌بار موضوع قطعات فرسوده یا خطرناک بودن آن‌ها نیست بلکه مسئله پایان قرارداد این مجموعه تفریحی و اجاره آن است.

بر اساس این گزارش، مدتی است که زمان این قرارداد به پایان رسیده و شهرداری کرمانشاه باید از طریق فراخوان اقدام به برگزاری مزایده واگذاری این مجموعه تفریحی کند و این در حالی است که قرارداد منتفی شده قبلی در حال ادامه است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مبحثی در استانداری کرمانشاه مبنی بر مجهز شدن شهربازی به دستگاه‌های جدید و احداث شهربازی مدرن در سراب‌قنبر شهر کرمانشاه مطرح شد.

سالار احمدزاده با بیان اینکه کار مطالعاتی این مباحث در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: انجام این موضوعات در اولویت کاری ما قرار دارد و برگزاری مزایده واگذاری این مجموعه تفریحی نیز یک مبحث دیگر است.

وی به گفته‌های پیمان‌کار فعلی مبنی بر اینکه به‌دلیل بارش باران و جاری شدن سیل دچار خسارت شده اشاره کرد و گفت: شهردار کرمانشاه نیز با توجه به این موضوع تصمیماتی اتخاذ کرده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه متقاضیان باید طبق تشریفات قانونی در مزایده جدید شرکت کنند، متذکر شد: مزایده واگذاری شهربازی کرمانشاه حتما انجام می‌شود و شهرداری در این زمینه تصمیم‌گیرنده نهایی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com